Рубрики
МЕНЮ
Любовь Блажко
У кожного другого покупця може скластися таке враження, що яскрава обгортка потрібна для того, щоб обдурити споживача. І, з'ясувалося, що частково так воно і є. Людина починає вірити тому, що бачить на власні очі, а значить купувати те, що спочатку вона не збиралася.
Чому продукти в красивих обгортках здаються нам корисними. Фото: unsplash
Експерти з Університету Південної Каліфорнії вирішили з'ясувати в чому тут справа, тому провели нове наукове дослідження. І результати стали відкриттям для них самих: красиву упаковку покупець сприймає як гарантію того, що цей продукт корисний.
Фахівці також додали, що кожен рік покупець стикається (бажає він цього чи ні) з понад 7 тис. рекламами різних продуктів і ресторанів. Звичайно ж, виробник докладе максимум зусиль зі свого боку, щоб кінцевий результат приємно здивував споживачів. І коли людина вирушає в супермаркет за покупками, то бачить привабливу обгортку, таким чином купуючи те, що вона не планувала.
Учасникам наукового експерименту було запропоновано два варіанти оформлення тосту з авокадо: один мав вельми презентабельний вигляд, а другий — був максимально недбалим. І попри однакову інформацію про цей продукт, перший варіант люди вважали більш здоровим і корисним, і навіть вирішили, що в ньому міститься менше калорій.
Новини